Espoon Tennisseura järjesti kansalliset kisat Laaksolahdesa 4.-6.3.

Miesten A3-luokkaan tuli komeat 24 pelaajaa ja sarja oli erittäin tasainen. 2. kierroksen 8 ottelua kestivät keskimäärin 2h 8 minuuttia (sis. pallottelu). Kuusi ottelua venyi kolmanteen erään ja lauantai-illan pelit viivästyivät rutkasti. Voittajaksi selviytyi TeTe:n Joonas Laaksonen. Finaalissa kaatui SVS:n Janne Wuorinen lukemin 6-2, 6-0.

Miesten C-luokassa EVS:n Pekka Tuominen jyräsi voittoon. Ainoastaan finaalissa Pekka menetti erän, Mäntsälän tennisseuran Juha Torkkelille.

Kisojen kovimmasta suorituksesta vastasi ETS:n Jenina Ishii. Jenina selviytyi loistavalla pelillä miesten D-luokassa sekä naisten B-luokassa semifinaaliin asti. Lähellä oli aikataulujen totaalinen pettäminen, kun NB-semifinaalissa Saila Holopainen onnistui kukistamaan Jeninan vasta match-tie-breakissa 10-7. Naisten luokan voittoon selviytyi EVS:n Ines Ojanpää. Finaali päättyi tiukan taiston jälkeen 2-6, 7-6, 6-2.

Miesten D-luokan voittoon purjehti Simo Semlali ilman erätappioita. Finaalissa kukistui Nastolan Tenniksen Mika Särkkä numeroin 6-2, 6-1.

>>> Kisasivulle