Espoon Tennisseura järjestää juhlavuoden kunniaksi mestaruuskilpailut Laaksolahdessa 19.-20.5. Kisat pelataan sekä ulko- että sisäkentillä pelaajien määrän ja kelin mukaan. Lauantaina 20.5. luvassa grillailua ja chillailua sekä ansioituneiden junioreiden palkitsemista. Kaikki jäsenet joukolla mukaan!

Sarjoja tuli viisi, joista miesten kaksinpeli, naisten kaksinpeli ja ”U20”-sarja pelataan double-elimination -periaatteella eli kahdella tappiolla tipahtaa pois. Yläkaaviossa (Winner Bracket) pelataan ottelut 2-2 tilanteesta ja mahdollinen 3. erä on tie-break 10 pisteeseen. Alakaaviossa (Losers Bracket) pelataan yksi erä 2-2 tilanteesta. Miesten kaksinpeli pelataan kokonaisuudessaan ulkona. Naisten ja ”U20” sarjojen yläkaaviot pelataan ulkona ja alakaaviot pääosin sisällä hallissa. Miesten nelinpeli pelataan lohkona ulkona ja ”Challenger”-sarja aikapeleinä kaikki kaikkia vastaan hallissa.

Otteluaikatauluun on merkitty kaavioista löytyvät ottelunumerot. Otteluaikataulu on viitteellinen ja tarvittaessa myöhäisempiä pelejä pelataan aiemmin, joten olkaa hyvissä ajoin (=jatkuvasti) valmiudessa pelaamaan otteluita.

Otteluohjelma

Kaaviot: