Espoon Tennisseuran miesten edustusujoukkue otti hienon 3-1 kotivoiton Oulun Verkkopalloseurasta. Kauden kolmanteen otteluun ETS lähti ilman ruotsalaisvahvistusta Luacs Renardia, mutta siitä huolimatta kotijoukkue sai hienosti 3 pistettä ja neljäskin oli melko lähellä.

Ykkösten kaksinpelissä ETS:n Jesper Saarni pelasi vakuuttavasti ja voitti helpohkosti ranskalaisen, OVS:n ykköspelaajan Theodore Golderin 6-1, 6-3.

Kakkosten singelissä ETS:n Oliver Saarinen voitti hienosti Valtteri Laitisen 6-4, 6-4.

Kolmosten kaksinpelissä ETS:n Tommi Luhtala oli jo menossa kohti voittoa ja johti ottelua 6-4, 4-0 ja Tommilla oli vielä murtopallo Niila-Tapio Maggan syöttövuorossa. Tuosta peli kuitenkin kääntyi ja Magga vei 5 perättäistä peliä. Toinen erä ratkaistiin tie-breakissa, jossa oululainen oli parempi numeroin 7-4. Ottelu-tiebreak meni myös vierasjoukkueelle lukemin 10-6.

Nelinpeliin ETS valitsi kentälle parin Saarinen/Felix Alopaeus. Tämä oli kaksikon ensimmäinen keskinäinen nelinpeli. Yhteistyö sujui kuitenkin erinomaisesti ja upea voitto Laitinen/Magga parista 6-2, 6-2 ja näin ollen kauden 2021-22 avausvoitto Espooseen!

Tiukka sarja jatkuu kahden viikon kuluttua 26.11. klo 18 Meilahdessa. Vastaan asettuu monta pronssimitalia peräkkäin voittanut HLK, joka on tällä hetkellä sarjan pohjilla ainoastaan kahdella pisteellä. HLK tarvitsee kipeästi pisteitä ja luultavasti kentällä nähdään ainakin ammattilaispelaaja Karl-Kiur Saar sekä mahdollisesti myös ATP TOP100 tasolta Henri Laaksonen. Lauantaina 27.11. pelataan jälleen Laaksolahdessa klo 12 alkaen, vastaan tulee Grani Tennis.

ETS:n voitokas dubbelikaksikko: Felix Alopaeus & Oliver Saarinen