Seniorien playoffsit jatkuivat viime viikonloppuna ja mitalijahdissa olivat tällä kertaa siis tasakympit. Lopputuloksena oli hienosti neljä SM-mitalia, kaksi kultaista, yksi hopeinen ja yksi pronssinen!

Miesten 50v joukkue kohtasi lauantain välierässä Kouvolan ja ottelu ratkesi jo kaksinpeleihin, kun Tapio Rossi voitti ykkösten pelissä Pekka Salmisen ja Lasse Männistö kakkosten singelissä Jukka Koskivirran. Sunnuntain mestaruusottelussa Smashia vastaan vaadiittiin nelinpeli, kun Rossi hoiteli helposti Lars Korpelan 61 60, mutta Lasse hävisi tiukasti Tapio Totrolle 76 76. Nelinpeliin ETS kaivoi vahvan duon, Antti Eränne & Jari Koho. Smash jatkoi samoilla pelaajilla ja ETS oli ylivoimainen lukemin 61 60.

M50 joukkueessa pelasivat:

Yrjö Aaltonen
Antti Eränne
Greg Jacobs
Jari Koho
Lasse Männistö
Tapio Rossi
Teuvo Saarentola

Miesten 70v joukkue taisteli myös hienosti pudotuspeleihin ja semeissä nähtiin todellinen trilleri TaTSia vastaan, ottelusarjassa nähtiin peräti 7 tie-breakia 8 erässä. Ykkösten singelissä ETS:aa edustava Hans ’Hasse’ Söderström kukisti ottelu-tie-breakissa Olavi Pekkarisen 76 67 10-4 ja kakkosten ottelu päättyi Tampereen niukkaan voittoon, kun Matti Rytkönen kukisti ETS:n Pekka Miestamon 76 76. Ratkaiseva nelinpeli päätyi ETS:lle lukemin 67 62 11-9. Näin aukesi tie finaaliin, jossa vastaan asettui Jyväskylän tennisseura. Tarjolla ei ollut juurikaan vähemmän jännitystä kuin edellisenä päivänä, koska mestaruuskin ratkaistiin vasta nelinpelin ottelu-tie-breakissa. Hasse voitti ykkösten kaksinpelissä Jussi Isoviidan 63 46 10-7 ja Pekka koki jälleen tiukan tappion, tällä kertaa Pentti Niiraselle lukemin 62 36 10-7. Nelinpeliin ETS valitsi Söderströmin ja Markku ’Make’ Sturen, jotka onnistuivat kukistamaan jyväskyläläisen kaksikon 36 64 12-10. Näin ollen erittäin tiukkojen vääntöjen jälkeen kultamitali Espooseen!

M70 joukkueessa pelasivat:

Hans Söderström
Pekka Miestamo
Markku Sture

Naisten 40v joukkue eteni hienosti finaaliin voittamalla semeissä Tampereen tennisseuran 2-1. Ykkösten kaksinpeleissä vanha ETS-valmentaja Nina Saarelainen oli Kati Saariniemeä parempi lukemin 64 16 10-6 ja kakkosten kaksinpelissä ETS:n Minna Torkki oli ylivoimainen ja voitti Minttu Lampisen 60 60. Nelinpelissä Minna ja Marsa Laukkoski veivät tamperelaisduon 60 62. Finaali OTC:ta vastaan päättyi harmittavasti ETS:n luovutukseen nelinpelin ollessa tiukassa tilanteessa 6-5. Ykkösten kaksinpelissä Kati koki tappion Laura Juvoselle 64 62 ja Minna voitti Elina Lehtisen 64 75.

N40 joukkueessa pelasivat:

Martina Breitenstein-Toivonen
Anu Kentala
Marsa Laukkoski
Sanna Pasanen
Kati Saariniemi
Minna Torkki

Miesten 40v joukkue kohtasi lauantain semifinaalissa Variston tennisseuran. ETS:lla tulessa olivat Männistön veljekset Tuomas ja Markus. Valitettavasti homma katkesi jo kaksinpeleihin, kun Konsta Finnilä voitti Tuomaksen 60 63 ja Antti Pelkonen Markuksen 60 76. Pronssiottelussa kaatui hienosti GT, kun Markus voitti Mikko Virtasen 60 63 ja nelinpelissä Tuomas ja V-P Männistö olivat voitokkaita 63 75.

M40 joukkueessa pelasivat:

Olli Helminen