Pääsiäisenä pelatuissa junioreiden SM-kisoissa Talissa nähtiin jälleen hyviä suorituksia ETS:n pelaajilta. SM-mitalit ratkottiin 12-, 14- ja 16-vuotiaiden kaksin- ja nelinpeleissä sekä sekanelinpelissä. Samalla pelattiin myös 10-vuotiaiden JGP-osakilpailu.

14-vuotiaissa maajoukkuepelaajamme pärjäsivät odotetusti ja Oliver Saarinen selviytyi poikien puolella finaaliin. Pääsarjan 2. kierroksella Oliver hävisi ensimmäisen erän, mutta hoiti seuraavat 6-0, 6-1. Semeissä kaatui nelinpelipari Oskar Antinheimo 6-3, 6-2 ja finaalissa vastaan asettui jo ties kuinka monennen kerran Aleksi Löfman. Aleksi oli maanantaina pelatun tiukan taiston jälkeen etevämpi numeroin 6-4, 7-5.

Oliver sai kuitenkin revanssin nelinpelin finaalissa, jossa Aleksi ja parinsa Iiro Vasa joutuivat taipumaan match-tie-breakin jälkeen 10-2. Näin Oliverille SM-kulta ja -hopea!

Tyttöjen puolella Ella Tuomela eteni vakuuttavasti kaksinpelin semifinaaliin, jossa joutui taipumaan suomenmestariksi kruunatulle Lotta Heiskaselle. Lähellä oli ETS:n toinenkin kultamitali, kun Ella pelasi parinsa Annika Hakovirran kanssa nelinpelin finaalissa, jossa joutuivat kärsimään tappion match-tie-breakissa 10-5  Stella Erlundille ja Peppi Ramstedtille. Ellalle siis hopea- ja pronssimitalit!

10-vuotiaiden poikien sarjassa nähtiin ETS:n pelaajien välillä todellinen trilleri pääsarjan 2. kierroksella, kun Matias Torkki kohtasi Felix Alopauksen. Ottelu venyi kolmannen erän match-tie-breakiin, jossa Felix taisteli 12-10 voiton. Felix voitti myös semifinaalin, mutta finaalissa joutui taipumaan Otso Martikaiselle 5-7, 6-0, 6-4. Nelinpelissä Matiaksella oli mahdollisuus revanssiin, kun Felix ja Otso parina voittivat finaalissa Matiaksen ja Leo Stenlundin lukemin 6-1, 6-3.