Espoon Tennisseura järjesti neljännen kerran Elja Seppälä Open -turnauksen Laaksolahden tennishallilla 1.-3.12. Sarjoina tällä kertaa MA2 nelinpeli ja kaksinpeleinä: Miehet B, Naiset B, Pojat 12 ja tytöt 12.

Miesten B-luokan voittoon 2,5 tuntisen finaalin jälkeen eteni HVS:n Nuutti Jokinen kukistettuaan ÅLK:n Tuomas Rikkosen lukemin 7-5, 6-7(4), 6-2. Naisten B-luokan mestaruuden vei jälleen kerran ETS:n Ella Tuomela voitettuaan finaalissa HVS:n Emelie Gabranin 6-2, 6-3. Pojat 12 sarjan voittajaksi saatin myös kotiseuran pelaaja, kun kakkossijoitettu Felix Alopaeus voitti finaalissa ÅLK:n Leo Stenlundin numeroin 7-5, 6-2. T12 sarjassa Serena Hatakka voitti vakuuttavasti jälleen kisan menetettyään ainoastaan 3 gamea 3 ottelussa. Finaalissa kaatui TVS:n Kaisla Mattila.

KENTTÄ 3 nauhoitukset

KENTTÄ 4 nauhoitukset