ETS:n Anttu Keinonen vastasi espoolaisten ainoasta pisteestä viime viikonlopun liigapelissä GT:tä vastaan. 15-vuotias Anttu on yksi liigahistorian nuorimpia otteluvoittajia nykymuotoisessa tennisliigassa. Kolmosten kaksinpelistä muodostui trilleri, kun Anttu voitti ensimmäisen erän nopeasti GT:n Einari Kilpistä vastaan. Einari kuitenkin hoiti toisen erän, joten ratkaisu haettiin match-tie-breakista. Kilpinen johti sitä jo selvästi 7-3, mutta Anttu taisteli hienosti runsaslukuisen vierasyleisön edessä loppuun asti ja nappasi ensimmäisen liigavoittonsa.

Muissa otteluissa GT oli etevämpi ja kotijoukkue ansaitsi 3 pistettä. Kolmasosa kaudesta on nyt pelattu ja ETS on yhdessä TVS-tenniksen kanssa liigan häntäpäässä. Kausi jatkuu 25.-26.11. keskitetyllä kierroksella Turussa. Kaikki joukkueet matkustavat siis Turkuun, jossa ETS kohtaa Smash-Kotkan ja Oulun Verkkopalloseuran.