Espoon Tennisseura voitti 12-vuotiaiden joukkuekisan suomenmestaruuden. Viime viikonloppuna Espoon Aktia-Areenalla pelatussa 12v liigacupissa kolmossijoitettu Espoon Tennisseura eteni upeasti mestaruuteen saakka häviämättä otteluakaan. Ensimmäisessä ottelussa ETS kohtasi järjestävän seuran, Espoon Verkkopalloseuran. Felix Alopaeus ja Kimi Vallius voittivat kaksi kaksinpeliä ja nelinpelin häviten ainoastaan 3 geimiä. Semi-finaalissa kaatui Grani-Tennis 3-0. Ykkösten ottelussa Felix voitti Niklas Korsströmin 7-5, 6-1 ja kakkosten pelissä sairastuvalta palannut Anttu Keinonen otti hienon revanssin viikon takaisesta tappiosta kukistaen William Schröderin 6-4, 6-3. Nelinpelissä Felix ja Kimi nuijivat granilaiset tylysti 6-0, 6-0. Finaalissa vastaan tuli ÅLK ja ykkösten kaksinpelissä Felix pelasi loistavasti kukistaen Leo Stenlundin 6-1, 6-0. Kakkosten peli oli jännittävä Antun ja  Elias Söderholmilta välillä. Anttu vei ensimmäisen erän 6-1, mutta Elias vei toisen niin ikään 6-1. Ratkaisevassa 10-tie-breakissa Anttu vei pidemmän korren lukemin 10-7 ja varmisti suomenmestaruuden ETS:lle.