Espoon Tennisseura keräsi jälleen useita palkintosijoja vuoden päättäneissä koululaisten SM-kisoissa. Auroran koulua edustanut Felix Alopaeus selvisi 4. luokkalaisten sarjassa ykkössijoitettuna finaaliin, jossa tällä kertaa kärsi tappion Markus Vainikalle. Isoveli Max pelasi 6. luokkalaisten sarjassa ja taisteli itsensä pronssille. Semifinaalissa tuli tappio turnauksen mestarille, Oliver Byskatalle lukemin 6-2, 7-5.

Nelinpelissä veljekset voittivat hienosti semifinaaliottelussa kakkossijoitetut Tuomas Jokisen ja Saku Rusasen match tiebreakissa 11-9. Finaalissa turkulaiset Axelit (Valavaara & Eriksson) veivät mestaruuden kahdessa erässä.

4. luokkalaisten nelinpelimestaruus meni ETS-duolle Matias Torkki ja Kimi Vallius. Ykkössijoitettu Jupperin koulua edustanut pari menetti 3 ottelussaan vain 10 geimiä. Finaalissa kaatui turkulaiset Matti Kandolin ja Kalle Ruottinen.

Yläkoulun puolella ETS:n Jenina Ishii voitti hopeaa tyttöjen nelinpelissä.

Onnittelut mitalisteille!