ETS:n mitaliputki sai jatkoa viime viikonloppuna pelatuissa seniorien SM-liigojen pudotuspeleissä. ETS voitti kaikki ottelut runkosarjassa ja pääsi näin aloittamaan playoff-pelit sarjan nelosta, Sata-tennistä vastaan. Ykkösten ottelussa ETS:n Jani Jankkila voitti Satan Pyry Ollikaisen 6-4, 6-3. Kakkospelaajien ottelussa ETS:n Jukka Kohtamäki oli Matias Kirvelää parempi luvuin 6-2, 6-2. Sarjaottelun ratkettua jo kaksinpeleissä nelinpeliä ei pelattu. Toisessa semifinaalissa sen sijaan edettiin nelinpeliin asti. Siinä joensuulainen Karjalan Tennis oli turkulaista Åbo Lawn-Tennis Klubbia etevämpi ja varmisti paikan finaaliin.

Sunnuntaina pelatussa finaalissa Jani Jankkila kohtasi KarTen Teemu Airaksisen  Runkosarjassa pelatun kohtaamisen perusteella odotettavissa oli tasainen ottelu. Jankkila voitti tiukan ottelun 7-6, 7-5. Airaksinen johti ensimmäisen erän tie-breakia jo 4-0 ja toisessa erässä hän pääsi syöttämään johtaessaan erää 5-4. Jankkila selvitti kuitenkin molemmat erät hyvien syöttöjen ja painavien peruslyöntien turvin. Kakkosten ottelussa Jukka Kohtamäki voitti Jarkko Turusen 6-0, 6-2 ja varmisti ETS:n joukkueen kultamitalit.

Mitali oli ETS:n M35-joukkueelle kolmas peräkkäinen. Aiempina vuosina mitalit ovat olleet väriltään hopeisia. ETS:n voitokkaassa joukkueessa pelasivat kauden aikana myös Markus Kilkki ja Jussi Sinkkonen.

Miesten 70-vuotiaiden joukkue voitti edellisenä viikonloppuna sarjatenniksen hopeaa. Semi-finaalissa kaatui Jyväskylän tennisseura 2-0 ja finaalissa Tuusulan tennisseura oli parempi suoraan 2-0. Hopeajoukkueessa pelasivat: Hans Söderström, Roger Strömberg, Markku Sture ja Pekka Miestamo. M45-joukkue jäi tällä kertaa ilman mitalia pudotuspeleissä.

Kuvassa 35v mestarit (Markus Kilkki, Jukka Kohtamäki, Jani Jankkila)