Espoon Tennisseuran miesten edustusjoukkue kohtasi Kuopion Tennisseuran sunnuntaina 10.1. klo 12.30 Laaksolahdessa.

Kentällä nähtiin paljon savolaisia, kun kotijoukkueella olivat tulessa entiset kuopiolaiset Heikki Riikonen sekä Joonas Jalkanen.

Ykkösten kaksinpelissä KTS:n raudanluja Juuso Ojanen oli Tommi Luhtalaa parempi lukemin 6-3, 6-3. Kakkosten kaksinpelissä Heikki taisteli voiton vierasjoukkueen Roope Korhosesta 7-6(6), 6-3. Kolmosten kaksinpelissä kotijoukkueen Jukka Luhtala kukisti Ville Hiltusen numeroin 6-2, 6-0.

Ratkaisevassa nelinpelissä KTS oli niukasti parempi: Ojanen/Korhonen – Jalkanen/Riikonen 6-2, 6-4.

Näin päädyttiin tasapeliin ja molemmille siis 1 piste. ETS jatkaa jälleen lohkon kärjessä ja pienet saumat liigakarsintaan ovat vielä olemassa. Seuraava ottelu on 16.1. Turussa ja viimeinen, ehkä ratkaiseva, kotiottelu helmikuun lopussa Laaksolahdessa.