8-vuotias ETS:n Felix Alopaeus voitti vuoden ensimmäisen JGP-osakilpailun 10-vuotiaiden sarjan. Felix oli alkukierroksilla vakuuttava ja oli menettänyt vain 3 peliä ennen finaalia. Finaalissa vastaan asettui ykkössijoitettu Smashin Markus Vainikka. Felix oli parempi lukemin 6-4, 6-2. Felix ei tyytynyt tähän vaan otti hetkeä myöhemmin myös nelinpelin mestaruuden yhdessä seurakaverinsa Kimi Valliuksen kanssa. Voitto ykkössijoitetusta parista Leo Stenlund/Vainikka numeroin 6-2, 6-4.

P14 luokassa nelinpelin voittoon selvisivät ETS:n Oliver Saarinen yhdessä parinsa HVS:n Oskar Antinheimon kanssa. Finaalissa kaatui tiukasti Tuomas Rikkonen ja Iiro Vasa match-tie-breakissa 10-6

T14 nelinpelissä ETS:n Anni Tuomela selvisi hienosti finaaliin.

Samaan aikaan Jarkko Nieminen Areenalla pelattiin lauantaina myös miesten I-divisioonaa TVS-ETS. Valitettavasti TVS oli hivenen parempi otteluvoitoin 3-1, mikä viimeistään hautaa ETS:n liigahaaveet tältä erää.

Onnittelut voittajille!!!